tisdag 19 maj 2015

TRANSPORTER


Många har undrat över transporter.
Det står under min kontaktsida.

Självklart är det du som bokar kanin hos mig som hämtar här på plats.
Ibland kan det hända att jag åker vägarna förbi Västerås,Uppsala,Eköping....

Och kan ta med kaninen dit.

Har en vuxen hona svart wt hona som kan säljas efter kull.
Läs mer under "vuxna till salu"
200 KR - hem viktigare än pris!!!

Ibland åker jag iväg på utställningar eller har vänner som åker och kan ta med kanin/kaniner dit.

Sen har jag en vän som kan leverera kanin till Upplands väsby- Sollentuna.
Kolla med mig först.

_________

Ev åker jag till Örebro inom en framtid.. INGET SÄKERT ÄNNU!

I början på juni åker jag till Falun och kan ta med eller leverera kaniner längs vägen.
100 KR /Djur
Kontakta mig på jannice88lindell@hotmail.com 

Inga kommentarer: