onsdag 28 januari 2015

Mojito och Peggy

Idag fick snygga Peggy gå ut en stund och hoppa...
Dock blåser det ganska mycket och är orolig för att vinden tar mycket på dom små.
Har dock satt för tillfälliga skydd....
Ja,ni förstår nu varför jag vill ha ett kryp in till dom och det ser snyggare ut på tomten med.
Nu är det bara en massor skit som står omkring huller om buller ;)
Fast inte bara jag som skitar ned...
Hon,Peggy alltså kommer nog paras i juli?
Då kommer inte ungarnas öron påverkas...
Jag hoppas att jag kan bygga mig ett krypin med så småningom.



Mojito... Ja,hon har alla tecken på att hon kan vara dräktig faktiskt...
Lite smått nervös,sprallig,lugn,nervös,sprallig osv...
Sen är hon jättetjock så ja,jag står fast vid att hon är dräktig!
WIIIIE,isf.... En kanin ska ev sparas efter henne här på gården.







Inga kommentarer: