tisdag 27 januari 2015

Lite uppdatering i kaningården.


Hehe,ni ser denna fröken drar ner höet på marken och välter ut pelletsskålen jämt ;)
TOKFIA!!!!
Snälla Mojito då... Social dam så att säga..


Ja,om inte jag misstänker fel så verkar det som Mojito väntar bebisar...
De känns som det. Inte helt hundra men hon är pyttenervös plus har en stor mage.

Hon kanske har käkat upp sig men tippar på att hon får smått om en vecka.

Hon beter sig som vanligt men när man ska klappa henne springer hon undan en bit och sen kommer tillbaka.. Så precis var Tummelisa när hon väntade tillökning :)
Jag kan sakna Tummelisa enormt men man lär byta lite och få in nytt blod tyvärr...
Mojito ska få runt 6 februari om jag inte har fel..



Prickelina,ja hon är i alla fall tjurig och vaktar buren just nu..
Inget hon gjorde förut direkt.. Sååå tror hon kan vara dräktig? :)
Prickelina ska få runt 20 februari om jag inte har fel....

 hjärtar


Spännande och gå och vänta..
Imorgon hoppas jag på att kan få göra rent och snyggt i burarna när dom snart ska boa.
Vi kan ju iaf hoppas på att dom ska boa :)

Konrad är en stilig kille som kommer ifrån Angelica, Linkans kaniner.
Hur go,SNYGG,charmig som helst...
Är glad att han är min och glad att han fick åka skjuts hit...
Såååå snygg...
Honom ska vi minsann para med någon snart med..



Peggy är en tjej som också fick skjus hit upp...
En söt och snäll dam som inte lagt öronen ännu.
Vi kan ju hålla tummarna på att dom kommer lägga sig.
Hon är född i vintern och utomhus och då kan öronen göra som dom vill..
Hon kommer ifrån Siggamåla´s kaniner, Ellen Andersson.


Söker också en vuxen hona till avel.

Inga kommentarer: