torsdag 12 mars 2015

ÅRETS FÖRSTA KULL!

Den 11 mars kom fem små söta bebisar i Mojitos bur...
Ja,jag vet ju inte riktigt vem som är pappan ;)
Haha... När jag parade Konrad med Mojito som var planerad så trodde jag inte en annan hane skulle besöka henne bredvid rasthagen....
När jag senare kollade så var Benny i samma bur som Mojito...
Vi får se vem som är pappan...
Det ser normalpälsade ut men ändå inte.
Om några dagar kan jag utesluta vem som är pappan då Benny inte bär på varken satinlag.
Så då får jag reda på det.
Vill inte vara och peta för mycket i hennes bo då det är hennes fösta kull!





Små söta flodhästar....
NAKENFISARNA! :)


Ja,jag tycker som ser "satin-ninga" ut...
Men vet inte riktigt ännu...
Ser ut att bli japan och en helfärgad el möjligtvis wt? :)

Jag ser om några dagar och återkommer...

Inga kommentarer: