fredag 2 maj 2014

DAGENS BILDER PÅ GLIMRAS KULL!


Nu mina vänner har jag fotat dagens bilder på gladiatorier-kullen.
De var mig inte lätt.
Dom kunde ju inte sitta fint som jag ville ;)
Men här är några bilder.



Vansjös Phoenix - TINGAD av Henrik Karlsson



Vansjö´s Hero - TINGAD av Mia D



Vansjö´s Athena - TILL SALU 400KR



Vansjö´s Hyper - TINGAD av Amanda Friberg om de är hona



Vansjö´s Furia - TINGAD av Amanda



Vansjö´s Valkyria - Stannar

Om allt går som det ska väntar Ekliden´s Sunshine och Ekliden´s Brax bebisar runt 12 maj.
Samt Johanna´s Lily och Ekliden´s Brax också runt 12 maj.
Vi får se om det blir så eller ej.
Dom är rätt nya på förlossningsområdet då det är nya avelshonor.

Om Lily går tom så ska jag låna in en hane och para.
Trazidockans Alize ska också paras om hon inte går tom.
Vi får se när bara.



Här är Glimra med sin underbara kull.
Dom kommer alltid fram och hälsar och slickar på händerna.
Sällskapssjuka kaninbebisar alltså.

KRAM

Inga kommentarer: