tisdag 11 mars 2014

Luriga kaniner....

... man har...
Trodde någon skulle klämma ut lite kaninungar ;)
Får se om Estrella och Glimra får något för Tummis och Sunshine verkar inte klämma  ut.
 Estrella och Glimra ska ju ha om någon dag.
Annars har dom gått tomma.

Tummelisa kan vara parad den 21 februari då jag hittade henne o Kajenn i samma fack.
(Ena kaninburen är trasig vid dörren så dom kan lätt smita in till varandra. Jag har en planka i mellan men den åker ned ibland. Detta är bara tillfälligt tills jag har hittat en lösning. Såklart så ramlade den ned och dom hoppa in till varandra. Tur de var i dessa färger jag ville ha)

Lilly parade jag den 7 mars med Benny.
Japantecknade gosbebisar får vi hoppas på nu.

Benny & Sunshine parades idag 11 april

Glimra och Brax parades 11 april

NU HÅLLER VI TUMMARNA!!!!

Inga kommentarer: