söndag 5 januari 2014

Uppdatering.



Idag fick vi hem en nykomling.
Ja,vi fick honom pga syrran till honom dog på nyårsafton av raketljuden.
Han kommer från Turbolyckans kaniner och heter Love.
En brun/gul winnertecknad satinhane.
Öronen är lite flaxiga men troligtvis lägger dom sig när de blir varmare ute.

Idag och i fredags har jag och min snart blivande 6åring mockat alla kaninburar.
Så duktig W är på att hjälpa till.
Han tycker de är kul och de uppskattar jag.
Så nio fack har vi bråkat med ;)

Fjärdingens Glimra (som ni kan hitta under mina honor) har blivit parad med en lånad hane,Marwin från Eklindens kaniner där min vän Amanda har sin uppfödning av blå/mantel,madagaskar/mantel,blå/vilgrå mantel/,chincilla/mantel mm..

Så om ca 1 månad hoppas vi på vita/winnertecknad. mantel tussar i boet..
Dom kommer säljas med stamtavla.

Inga kommentarer: