lördag 24 augusti 2013

Höst snart,,,


Hej hej! Man känner hur hösten kommer smygandes mot kvällningarna nu. Dagarna är så varma när solen skiner. Jag tittade ut i fönstret och såg mitt träd som jag alltid ser på morgonen om jag lägger märke till den. Igår så var en gren med löven röda,,, En ENDA gren. Nu kände jag att snart blir de kallt och höst! De står inte långt på för de smäller till och bli kallare på dagen och jag som inte vill att sommaren ska ta slut...... Denna sommar har varit underbar! Mina kaniner har kunnat beta gräs i solskenet och inte alls som förra året. Då gräset var blöt och då magarna deras kan bli dåliga med blött gräs... Usch jag! Sommaren...Ta aldrig slut!

Idag var jag inne på Fäboden i Uppsala och fyllde på mitt förråd med pellets. Igår var jag på granngården och fyllde på spån. Snart dags att fylla på höet som kaninerna älskar och står inte på förrns halmen behövs här heller. De går otroligt fort och jag hoppas att vintern är snäll och mild.

Imorgon ska vi ut och fiska.... Härligt på sensommaren :) Kram Kram

Inga kommentarer: